PDA

Vis full versjon : Utålmodig...

Mae22
18-08-2003, 12:08
Uff - jeg er så UTROLIG utålmodig av meg!
Er nettopp ferdig med EL - og håper på full klaff ;), men vil vite det NÅ:uff:
IKM er 01.09 - og det er jo så utroooolig lenge til!!
Blir litt :gal2: av dette jeg....

Men midt i det hele hadde jeg en fin prat med sambo i går da (han har vært litt skeptisk til baby) For en gangs skyld tok han initiativet og sa at han gjerne ville ha baby - og håpet vi kunne bli foreldre i 2004! Han har tydeligvis tenkt masse p ådette - for han sa også at "dersom det blir jente kaller vi henne Henriette..) :happycry:
Grunnen til at han har vært usikker er fordi han ikke har følt seg "voksen nok", men nå sa han at han var vel så voksen som situasjonen krever og at han var så glad i meg at dette ville bli en skikkelig "kjærlighetsbaby"....:kyss:

I dag går Mae bare rundt og smiler....

Mistral
18-08-2003, 14:09
Så koselig! :gladtrist

Det høres jo ut som om forholdene ligger godt til rette her. Håper dere blir belønnet med et blått kryss i september!

Klem fra Mistral

Acin
18-08-2003, 14:57
Kjenner igjen det med å være utålmodig, ja...

Og når det gjelder de mannfolka, så tror jeg nok de behøver et lite spark bak før de overhodet vurderer barn... sånn generelt altså. Så du er heldig stilt du som har en som har tenkt såpass mye på det at han har klekket ut et navn allerede :klapp:

Ida
18-08-2003, 17:28
Det er ikke bare du som er utålmodi her, det er nok mange av oss
Kjenner meg godt igjen jeg. :)
Håper kjærlighetsbarnet deres kommer snart, vi håper på et lite mirakel så fort som mulig vi også (har funnet guttenavn, men ikke jentenavn ennå...), keep up the good work :kidoki:

Pia28
18-08-2003, 20:10
Jepp! Utålmodig ja...! Er ferdig me EL jeg også og det er plagsomt med denne vente tiden!
Jeg har IKM 25. aug jeg da...
Denne gangen må det bare klaffe. Har lovt her inne at jeg skal pelle meg til doktoren ellers...! Gleder meg ikke til det...! :(

Så jeg slurper og ruller i støv der det finnes!! (ikke så mye av det for tiden...)

Lykke til! Håper ventetiden ikke er forgjeves!

Klem

Krepsejenta
18-08-2003, 20:49
Hei :vink:

Så hyggelig å lese om enda en samboer som er klar... Merkelig det der med mannfolk assa.. Ting tar lissom litt tid... :latter:

Men men.... :kidoki: Stå på......

:findag:

Kadot
09-12-2003, 13:30
:kryss: for dere .
Sender dere en lykke :lykke: og masse gode vibber så kanskje dere er heldige og får en :baby: i :julegave:
KLEMS