Vis full versjon : Hvor lenge har dere prøvd?
Lurer på hvor lenge dere har prøvd å bli gravide?
Tigerpus
22-08-2003, 10:26
Vi går nå inn i vår 19pp, og begynner å bli skikkelig utålmodige.
Ble gravid i 9pp, men det endte i en SA.
Tigerpus
Uff, jeg telte akkurat over antall prøveperioder og jeg er i min 12pp nå.
Men det er 10 mnd siden vi begynte å prøve. Har aldri vært gravid før, og hadde heller aldri trodd at det skulle ta så lang tid. Jeg har kun ei venninne som brukte litt tid. Kanksje 5-6 mnd. Resten har blitt gravide på første forsøk :p
Jaja, får bare smøre seg litt med tålmodighet. I hvertfall frem til tirsdag hvor jeg HÅPER :lykketil: at mensen ikke kommer.
Vi har vært prøvere siden januar 2000. Da var det slutt på pillebrettet, og vi fant ut vi skulle ta det som det kom...
Men ingenting skjedde. Så nå er det 2 ivf forsøk for oss.
Vi startet prøvinga i mars i år, og er nå like før innspurten av 3. prøveperiode
Øhhh... jeg mente mai :blush:
jeg sluttet på pillen i oktober 2002, og vi har vært ivrige :sengekos: prøvere siden da, men mensen dukker opp hver måned likevel :(
I dag kjøpte jeg Bisolvon (hostesaft...), termometer og i morgen kommer persona EL-testene jeg bestillte. Denne gangen skal ikke :fert: slippe unna! :kidoki:
Men vi mister ikke motet av den grunn, we are still going strong:kidoki:
Lykke til til alle sammen:mervink:
Hei!
Det er nå 1 1/2 år siden jeg nå sluttet på p-pillene og vi har vel prøvd mer eller mindre aktivt siden da! Er akkurat kommet igang med utredning, så håper det ordner seg om ikke alt for lenge! FÅr være tolvmodig imens! :):confused:
Lykke til alle sammen! :kidoki:
Vi går nå inn i vår 19pp, og begynner å bli skikkelig utålmodige.
Tigerpus
Samme her :leiseg:Startet i mars 2001, og trodde i vår naivitet at dette skulle gå ganske raskt... Holder nå på med utredning.
Uuuups, jeg mente selvfølgelig mars 2002. :blush:
vi har prøvd siden like før påske. skal i gang med første pergokur når TR (ikke) kommer i beg av september.
Har prøvd siden mai 2000..........er vel borti 40 pp snart. Har testet positivt 3 ganger, endt i SA.
Tidl. bruker
22-08-2003, 19:10
Vi har prøvd siden desember 2001.
Selv om jeg nå tror at el ikke satte i gang igjen før for ca 6 mnd siden.
Men det vet jeg jo ikke sikkert, så jeg sier at vi har prøvd siden 01.
Sluttet med pillene nov.02 og har ikke gjort noe for å forhindre en graviditet. Trodde at :bonk: det ikke skulle være så vanskelig.. :( Det er vel først nå de siste 3syklusene (en på over 100d!) vi har prøvd aktivt med tanke på el.
Tinarina
22-08-2003, 23:50
Tror vi har prøvd i 42 pp nå. (Har mistet tellingen etterhvert) Og har vel mer eller mindr gitt opp. :(
Men, men - sier bare en ting: Alt til sin tid! :p
Vi er inne i vår 20pp.:( Vi er i gang med utredning. Jeg er i min tredje pergo-syklus, og hvis ikke den slår til:kidoki: blir det lap...
Jeg er på slutten av 14 pp. Venter IKM på mandag.
Vi har iallefall prøvd alt for lenge. Har vært litt på og av - men kan ikke huske sist jeg tenkte "nå må jeg for all del ikke bli gravid".
Jeg har PCOS og har ikke brukt prev. siden vi fikk første mann for 10 år siden. Hadde jeg ikke hatt PCOS hadde vi hatt litt av en barnaflokk nå :lol:
Har prøvd i 2 måneder, går nå inn i den 3 perioden... har tantebesøk jeg må kaste ut først, så får man sette igang på nytt.
Er mer eller mindre inne i 6 pp og håper det blir den siste. Er nesten nervevrak nå - 5-6 dager til IKM...... Hater å vente.
Brukte 17 mnd ved forrige graviditet, men det var etter langvarig p-pillebruk, denne gang har ikke jeg brukt noen form for prevansjon (har sverget å aldri bruke det mer), så jeg håper det går i boks snart!
Har vært prøvere i ganske nøyaktig ett år. Vet at jeg har eggløsning, i hvert fall.
2 pp på oss.
Da jeg ble på veg med lillegull prøvde vi 4 mnd.
Lurer på hvor lenge dere har prøvd å bli gravide?
Vi har akuratt begynt å prøve.
Kuttet ut piller i juli.
Venter m spenning på mensen nå.
Er jo første mensen etter at jeg sluttet m piller, men den er forsinket.
Hade jo vært morro å blitt gravid på første forsøk, men det tror jeg neppe.
Hvordan går det før dere da??:???:
Går inn i 9'ende prøveperiode nå... føles ut som mange år siden vi begynte..og hver eneste mnd tror jeg jeg er gravid og finner de utroligste symptomene..men det er bare inni hue mitt det...:bonk:
Vi er i 5 Pp nå.. og er utålmodige.
Sluttet med p-pillene i februar 2003. På grunn av at vi begge jobber offshore, jeg veldig uregelmessig, har vi ikke hatt noen gode sjanser enda. De 5 første syklusene hadde jeg heller ikke skikkelig EL, men nå er den kommet i gang, og vi er veldig opptimistisk og holder på som kaniner når vi er sammen. :sengekos:
Vi har prøvd siden mars 2001 - det er leeenge det! Begynner å bli utålmodig nå! Står i IVF kø - regner med å komme inn der før jul!
Lykke til alle sammen - det blir nok vår tur en gang også!
Vi har prøvd siden mai 2003, da fikk jeg mensen igjen etter fødselen. Forrige gang klaffet det rett etter pilleslutt, så vi fikk aldri begynt prøvingen engang.
Håper vi slipper å vente alt for lenge på nummer to!
:klem: fra
Slutta på pillen for snart 3 år siden (til desember), og ennå ikke skjedd noe. Var til LAP for en uke siden hvor alt var normalt, starter på Pergo i morra, og innsprøytninger om 6 dager. Gleder meg! SKAL bli gravid!!
Heisann
Det er nå 15 måneder siden første prøverunde. Jeg begynner å bli en smule lei av å vente. Men vi tar det som det kommer. Den som venter på noe godt...............:kidoki:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.