PDA

Vis full versjon : Hvordan??

Missy
25-08-2003, 12:43
Hvordan smerter og hvordan føles bekkenløsningssmerter og hvor sitter dem?:confused:

Pernille
25-08-2003, 17:00
Da jeg hadde bekkenløsning, så hadde jeg "knivstikk"-smerter der hvor bekkenet "samles" foran, altså rett overfor musa... ;)

Missy
26-08-2003, 09:12
Da jeg hadde bekkenløsning, så hadde jeg "knivstikk"-smerter der hvor bekkenet "samles" foran, altså rett overfor musa... ;)

Au da, åsså DER a gett:fnis:

Har i 3 dager nå kjent vonde "klyp" i rompa...på venstre side, sånn like ved der en sitter når en sykler vøttø...ikke lett å forklare det her, men jeg prøver. Vet ikke hva det kan være, så derfor spør jeg.:_plystre:
Noen som kjenner seg igjen?

Mina
26-08-2003, 17:26
Hei!:vink:

Jeg hadde smerter helt nederst i korsryggen, som strålte ned i rompa og lårene, hvis du skjønner. I tillegg fikk jeg smerter som Pernille beskriver ved sidelengs-bevegelser.

:klem: fra

Beinet
26-08-2003, 18:34
Hos meg har de sittet i korsryggen og noen ganger i hoftenen(av og til begge noen ganger bare en om gangen:p).
Og på slutten har halebeinet og skammens(:p)bein fått det:bonk:
Hvorfor vil jeg prøve igjen:confused::confused:Å ja for premien til slutt:D:gal2:

cappo
27-08-2003, 17:50
Hei!:vink:Jeg hadde smerter helt nederst i korsryggen, som strålte ned i rompa og lårene, hvis du skjønner. I tillegg fikk jeg smerter som Pernille beskriver ved sidelengs-bevegelser.

:klem: fra

Sånne smerter har jeg nå og jeg er ikke gravid :confused:
er det mulig å ha bekkenløsning eller noe lign selv om men ikke er gravid???