Vis full versjon : "Barnet blir hva moren spiser"
Ta en titt på aftenpostens nett-sider i dag. Det står om forskning på hvor mye det har å si hva moren spiser under svangerskapet + noen flere interessante artikler!
http://www.aftenposten.no/forbruker/helse/article.jhtml?articleID=611059
Pernille
26-08-2003, 09:09
Jøss! Det får'n si...
Da har jeg noe å slå i bordet med da, hvis jeg møter tulleleger en gang til... :gal:
Tidl. bruker
27-08-2003, 22:25
Hmmmm.... da blir jeg litt bekymret,da jeg spydde meg så og si gjennom hele svangerskapet,og ikke akkurat fikk drømmedietten i meg da.... :gal:
:vink:
De vet jo ikke hva drømmedietten er! Kanskje det nettopp er vaniljeis, potetgull og iste (eller hva det nå var du fikk i deg) som gir det aller mest intelligente, sporty, elskverdige barnet... :latter:
De vet jo ikke hva drømmedietten er! Kanskje det nettopp er vaniljeis, potetgull og iste (eller hva det nå var du fikk i deg) som gir det aller mest intelligente, sporty, elskverdige barnet... :latter:
Nettopp! :kidoki:
uffda. jeg har ikke det beste kostholdet og har konstant dårlig samvittighet for det. men tar iallefall mulitivitaminer, omega 3, C vitaminer, tranebær og diverse da :latter: tror nok det hjelper på litt ja:)
lykke til med babylaging alle sammen.
forresten, går det ikke an å sende støv lenger?
får sende bli gravid vibber da: :vibba: :vibba: :vibba: :vibba:
klem fra Iset 27+6
Pernille
28-08-2003, 13:35
går det ikke an å sende støv lenger?'
Støvbabyene er her, jo. Kodene er bs og rs som før.
Tidl. bruker
28-08-2003, 19:20
:lol:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.