Vis full versjon : Pre-svangerskapshormonforstyrret?
Fjellrypa
27-08-2003, 10:52
Lurer på hva i alle dager som har slått klikk med meg jeg! Sitter her og hører på småen sin cd med barnesange. Så kommer sangen: Min Første Løvetann. Og jammen begynner jeg ikke å gråte :leiseg:Synes ¨så synd på den gutten i sangen som får beskjed av de andre at blomsten er pjuskete og at han er bare 4 år og ikke skjønner noe :leiseg:
Fikk tilogmed tårer i øynene av Du Skal Få En Dag I Mårå :forvirra:
Hva er dette da :undrer: Har jeg blitt "sippeguri" på mine gamel dager? Grine av barnesanger da......... for ikke så snakke om tegnefilmene til Disney :blush:
Jaja, får sørge for at jeg har papirlommetørkle med meg overalt heretter da. I tilfelle jeg hører en barnesang :fnis:
:latter: PMS?
Selv er jeg alltid sånn, jeg! Barnesanger, nasjonalsanger, begravelser i dårlige såpeserier, dyr som ser litt triste ut - ALT griner jeg av. :leiseg:
I min søsters bryllup i sommer gråt jeg i ett sett fra de kom inn i kirken til middagen var slutt… tør ikke tenke på hvordan det skal bli når/hvis jeg blir gravid! :bonk:
Mistral
Tidl. bruker
27-08-2003, 22:43
:mervink:
La meg si det sånn- " du er ikke alene!" :latter:
Klem fra din medsøster, Ma Larkin :vink:
Du är inte ensam nej, jag gråter så jag skämmer ut mig på jobb till och med!
Skulle läsa nåt jag skrivit själv på ett personalmöte och började storgrina för det var såå sorgligt...
De andra såg ganska rara ut...
Det är sista gången jag visar mig för folk i pms-tider iallafall.
Jeg har alltid grått av blåmann blåmann jeg. Vi skulle synge den på barneskolen og jeg (dyreelsker meg) måtte gå ut fordi jeg begynte å gråte, etterpå fikk jeg kjeft av læreren (snufs, jeg var bare 8-9 år jo - ville ikke at de andre skulle se meg gråte)
Så nei, du er ikke alene. Får også tårer i øynene av fola fola blakken!
Jeg var ikke sånn i hele tatt før jeg fikk tøtta mi, nå blir sippekrana åpen for alt mulig rart. Sanger, filmer, bøker tom. reklamefilmer kan innimellom bli for mye... Det er jo så en blir småflau. :blush:
Det er faktisk bare en gang jeg kan huske før tøtta kom til verden hvor jeg holdt på å grine meg ihjel, og det var når jeg så Titanic, i den scenen hvor hun mamman ba sammen med ungene sine og når det gamle ekteparet lå i sengen tett i tett. Snørr og tårer rant i strie strømmer, gubben så ut som et :confused: , var jo ikke akkurat vant til detta da men... :lol:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.