Vis full versjon : Hvor mange barn ønsker dere?
Fire (inkludert Anna som døde i mars)
Calendar
14-05-2004, 14:02
Vi ønsker oss tre barn om vi er så heldige.
Sjelefred
14-05-2004, 14:03
Vi er heldigvis enige om at vi vil ha tre, med ca fire-fem års mellomrom..
Hadde vært kjipt om en av oss kun ville ha en og den andre fire..
Tidl. bruker
14-05-2004, 14:15
Vi ønsker oss 2 eller 3 barn. Vi tenker også på å adoptere et barn senere, så kanskje det blir 3 eller 4. Vi får se :lykke: .
Eg vil gjerne ha 3 og sambo 2.
Ønsket er et tvillingpar og så en til.
Vil gå gravid minst 2 ganger, viss vi er så heldige at vi får det til.
Jeg vil ha 3,men mannen min synes at 2 er mer enn nok.. :_positiv:
Vi er vel enig om 2-3 stykker. Men det er jo ingen garantier her i livet ;) Tar i mot det vi får, for å si det sånn.
vi vil ha 2 eller 3. hvis de to første blir av samme kjønn prøver vi nok på en til, blir det en gutt og en jente så kan det nok hende vi stopper der. Hvis vi får god råd og har stort nok hus kunne jeg tenke meg å bli fosterforeldre senere. men akkurat det er såpass fram i tid at det ikke er diskutert noe særlig.
Thyresse
14-05-2004, 14:48
selv ønsker jeg meg 3. hva mange andre har svart kan dere lese i en annen diskusjon her (http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=14086) :baby: :baby: :baby:
Jeg er enebarn, så jeg har alltid ønsket meg en stor ungeflokk.Men etterhvert som fornuften har overtatt så har jeg kuttet litt ned på det ønsket. Men jeg vil ihvertfall ha to, helst tre. Men skulle det komme flere så er de nok like velkommen de også :blunk:
Jeg vil ha tre men samboeren min mener to er nok.Men akkurat nå skal jeg prise meg lykkelig om vi får en!
Vil gjerne ha 3. Hvor mange han vil ha, vet jeg ikke. Tror ikke han tar spørsmålet seriøst når jeg spør. Da sier han bare en. Men jeg tror ikke han mener det. Tror han ønsker to. Er ikke sikker. Jeg vil ha ivertfall 3!
prøverigjen
14-05-2004, 23:58
Jeg vil ha 3, min mann 2, men får vi en til jente så blir han nok lett med på en til ;) (ja han ønsker seg en gutt)
Sjelefred
15-05-2004, 00:05
Nå, som jeg ikke har et eneste barn - men lengter veldig etter et - kunne jeg tenkt meg både fem og seks og kanskje syv også - men det spørs vel egentlig hvor realistisk det er da., eller om jeg tenker det samme etter å ha fått et par hylende, kranglete, bråkete og rotete unger. :lol:
Ønsker meg 3, men nå får vi se. Kanskje blir det flere òg (hvis vi kan få da) :blunke:
Ønsket mitt er 3 barn, men etter 3 år med prøving skjønner eg at det ikke er sikkert...
Jeg har alltid syntes at 3 er passe. Så hvis en flytter langt unna, har kanskje de to andre glede av å ha hverandre i nærheten.
Min kjære, som kommer fra en søskenflokk på 7 (!!), ønsker seg 4...og det har jeg sagt er greit. Men i en alder av 34, begynner jeg vel å få en smule dårlig tid...så vi må vel kanskje bare ta det som det kommer...og håpe at vi kan få i det hele tatt... :babyjente :babygutt: :babyjente :babygutt: :kryss:
Hvis ikke blir det adopsjon...fra Peru :nikker:
Jeg har ett barn nå, også ønsker jeg meg to til.. Har selv to søsken og ser masse glede i å være tre barn i familien! Får bare håpe vi får det til snart...
Har alltid ønsket meg 4 , og 4 blir det.
- men nå har jeg tanker om nr 5 :elsker:
_celine_
15-05-2004, 19:46
hei :nikker:
vi ønsker oss to eller tre barn...hvis vi får det til da..strever fortsatt med det første :flau:
Vi er enige om 2, men mannen vil gjerne ha 3. Jeg har sagt 2 først, og så kanskje en til.
Vi ønsker oss ett barn til.
Da har jeg tre og mannen min to. (Jeg har en fra et tidligere forhold, og så har vi en sammen.)
Vi ønsker oss 3 barn. :nikker:
Mener da totalt, ikke på en gang. :skratte:
Jeg ønsker meg 2! :nikker:
Slik ståa er nå, så håper vi på å få et barn.
Drømmen er 2-3.
Tidl. bruker
16-05-2004, 20:40
Vi vil gjærne ha 3 stykker, kaaaanskje og et stort kanskje 4. Med denne farten håper jeg vi rekker det :nikker:
Jeg har aldri tenkt på dette, jeg - siden man strever så med i det hele tatt å få laget et barn, hadde jeg blitt overlykkelig over det ene barnet.
Men vi snakker om at det er tvillinger i familien og arv og sånn da.
Og blir det ass befruktning på oss - hadde det vært veldig koselig med 2 i slengen da! Det kan jo skje. :lykke:
annalovinda
16-05-2004, 21:35
....siden man strever så med i det hele tatt å få laget et barn, hadde jeg blitt overlykkelig over det ene barnet.......
Sånn er det her også. :trist:
Tar i mot med åpne armer alt vi får!
Ønsker oss opprinnelig 2, men vil bli overlykkelige over ett!
Ønsket er selv 3 og mannen 2, men han er på gli da :yiiha:
Kosmokula
26-05-2004, 13:52
Ønsker oss ihvertfall 2
:baby:
Jeg ønsker meg 3-4 barn, men det ser ut som om jeg må bli fornøyd hvis jeg bare får ett...Mannen min sier han bare vil ha ett, men det er nok fordi vi sliter sånn med å bli gravid.
Jeg ønsket meg egentlig 3 barn, det var før vi mistet lillejenta vår. Nå tror jeg at jeg vil ha 4, sambon synes at 3 er passe. Blir kjempe glad for alle barn vi får beholde.
Lillehammer
26-05-2004, 14:14
:baby: :baby: :baby:
Jeg ønsker meg tre barn, og min kjære to, så vi får se hvem som vinner:yiiha:
Hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle ha noen flere etter :stores: 96 jeg da, men nå har jeg lyst på en til slik at min kjære kan få sin egen han og, å da blir man jo veldig babysyk. Så hvis jeg ombestemmer meg, får jeg garantert han med på en til etter det.
Så da blie det 2 el 3 på meg og 1 el 2 på han :nikker:
Tja, nå i første omgang håper vi på ett nurk. Senere blir det vel ett nurk til, og kanskje blir det ett tredje?! Blir spennende å se ...
PeneLene
27-05-2004, 12:47
Vi er enige om 2, men mannen vil gjerne ha 3. Jeg har sagt 2 først, og så kanskje en til.
Signerer denne.
I tillegg begynner jeg å bli såpass gammel at hvis det tar lang tid med nr. 2 så blir det neppe noen nr. 3.
Vi har et nå, og prøver å få to tett nå. Så det blir tre :baby: :baby: :baby: , men kan kanskje vurdere en til, hvis vi har overskudd og klarer og følgeopp de tre vi ønsker oss. Men det gjenstår og se om vi får flere.........
Helenemor
27-05-2004, 15:25
vel, jeg har jo alt to helt nydelige skapninger, så blir det ikke fler :baby: på oss, så er det leit, men da har jeg hvertfall de to. Så jeg er i grunnen fornøyd :nikker: , men drømmen min er tre self. Og kanskje en gutt? hvis ikke blir jeg kjempe fornøyd med bare jenter jeg, Helenemannen også. :nikker:
Leste at flere her prøver på førstemann så, jeg bare :kryss: fingrene for at de får det. Det er helt spesielt, og utrolig godt å få holde sin "egen" baby. Bare så synd at tiden flyr så fort, størstemann skal begynne på skolen om to år. :dåne:
LilleVims
28-05-2004, 20:14
Håper på en i første omgang - men hvis alt går etter planen vil jeg gjerne ha to eller 3 barn http://smileys.smileycentral.com/cat/15/15_5_3v.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001) http://smileys.smileycentral.com/cat/15/15_5_2v.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001)
Mamma-vil-bli...
28-05-2004, 21:26
Ønsket mitt er 3 barn, men etter 3 år med prøving skjønner eg at det ikke er sikkert... :lei_seg: har dere prøvet så lenge..Tør jeg spørre om du har vært til utredning? Kanskje har du fortalt om det tidligere men har ikke fått det med meg.. Jeg ønsker meg også 3 barn. Har et fra før. Datter på 11. Nå har vi prøvet i 1,5 år (bagatell i forhold til deg da) men alt er i orden med både gubbe og meg. Hvorfor er det så vanskelig å få det til å KLAFFE :fert: ??? (Litt utenim tema da :flau: ) :klemme: :klemme: til deg :lykke:
Jeg har lyst på to barn til - vi har en sønn på 2 fra før. Helst et barn nå snart, og så en liten attpåklatt om noen år :nikker:
Jeg har alltid ønsket meg 3 barn, men tror jeg kan får problemer med å overtale sambo til flere enn 2. Men siden jeg har begynt med overtaling allerede nå, er det jo alltids et håp :kryss:
I første omgang er jeg også fornøyd med å få en liten en. Det viser seg jo å ikke være fullt så enkelt som vi trodde.
Drømte om 2 barn...en jente og en gutt...men...hvis vi ihverfall får en, er vi heldige og fornøyde og om det er :babyjente eller :babygutt: spiller ingen rolle, er like velkommet!!!:nikker:
CecilieL
28-05-2004, 22:33
Min kjære vil gjerne ha et helt fotball-lag (!) :dåne:
Selv, har jeg bestemt meg for å sette foten ned når vi en gang har fått våre tre små :baby: :baby: :baby: .... Men nå i første omgang skal vi være glade om vi får en.:nikker:
Vi ønsker oss to. Er så heldige at vi har ett allerede.... :)
vi ønsker oss 3...Har en gutt fra før, kanskje en i magen nå!!!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.