PDA

Vis full versjon : Er det bare meg eller...

Tommeline81
17-06-2004, 15:38
Smugtitter dere også inne på snartmamma og nybaktmamma? Synes det er så koselig å kikke på de voksende magene deres og de søte nurkene. Gleder meg til det blir min tur. Gleder meg til å få mage og da skal jeg stolt vise den fram til alle og enhver ja, he he. kikker vel egentlig på alt som har med graviditet og babyer å gjøre. Idag kikket jeg rundt i butikker på babyklær, så masse søtt da,sukk.

Salt
17-06-2004, 15:40
Du er ikke alene om det nei :)

Mumitrollet
17-06-2004, 15:51
Smugtitter dere også inne på snartmamma og nybaktmamma? Synes det er så koselig å kikke på de voksende magene deres og de søte nurkene. Gleder meg til det blir min tur. Gleder meg til å få mage og da skal jeg stolt vise den fram til alle og enhver ja, he he. kikker vel egentlig på alt som har med graviditet og babyer å gjøre. Idag kikket jeg rundt i butikker på babyklær, så masse søtt da,sukk.Å jada...her er vi inne å smugtitter rett som det er. De er jo bare så flotte!!!:nikker:

smurfa
17-06-2004, 16:02
Jeg må nok innrømme at jeg titter i den SM klubben jeg skal tilhøre. Tror jo at jeg har en :baby: i magen hver mnd - så det blir mye småkikking:skratte:

Flying Biscuit
17-06-2004, 16:24
Jeg tør ikke titte på de sidene. Jeg er kanskje litt overtroisk på akkurat det området. Tør ikke ta noe på forskudd. Jeg higer etter å lese i blader som "Gravid" og bøker om graviditet, er kjempenysgjerrig. Men tør ikke friste skjebnen. Litt rar jeg... :uff:

Lusken
18-06-2004, 12:27
Jeg er innom SnartMamma opptil flere ganger om dagen:rødme: Er også innom NybaktMamma, men ikke så ofte:_plystre:

smilla
18-06-2004, 12:30
Jeg er innom SM og NM titt som det er! Synes det er så gøy å se bilder av magene og følge utviklingen og selvfølgelig de skjønne små bebisene da!

Gleder meg til jeg selv blir gravid, så skal jeg også lage mage-bilde-galleri! :nikker:

Trixie
18-06-2004, 13:02
Er jo veldig fast inventar og veldig aktiv på NM jeg da. mange koslige jenter der. Har hatt flere terminklubber på SM som jeg følger med. Håper bare at jeg blir værende litt lenger neste gang.

prøverigjen
18-06-2004, 16:47
Er MYE inne på NM jeg, har vært der etter at jeg fikk en liten i 2003. Kjempe kjekt å tilhøre en terminklubb, en blir veldig godt kjent med mammaene og de små etterhvert :nikker: