Vis full versjon : Noen som kan svare på dette?
Jeg har hatt mensmurringer kontinuerlig ifra forrige EL som nå er en måned siden....:???:
Noen som vet hva dette kan skyldes?
Har testet negativt på 3 g.tester...
Stjernemix
17-09-2003, 16:17
Jeg har hatt mensmurringer kontinuerlig ifra forrige EL som nå er en måned siden....:???:
Noen som vet hva dette kan skyldes?
Har testet negativt på 3 g.tester...
Jeg vet ikke hva det er for noe,men har du vært hos legen for å sjekke hva det er for noe :???:
Tempet du slik at du vet at el var for en mnd siden??
Hvis ja; hvordan er tempen nå?
Hvis nei; kanskje (eller: antageligvis) du ikke har hatt el enda.........?
Etter el kommer jo mens, eller så er man mest sannsynlig gravid.....
Og hvis testene er negative og du vet at du har hatt el 100% sikkert, da må du gå til legen og få tatt blodprøve...............
Har du nylig sluttet på pillen? Pilleslutt kan gjøre litt krøll på hormonene og syklusen, og det kan ta lang tid for noen før alt kommer tilbake til sitt gamle gjenge. Kan hende dette er murringer som vil gi seg når kroppen har ordnet opp etterhvert.
Lykke til da!! :)
Tempet du slik at du vet at el var for en mnd siden??
Hvis ja; hvordan er tempen nå?
Hvis nei; kanskje (eller: antageligvis) du ikke har hatt el enda.........?
Etter el kommer jo mens, eller så er man mest sannsynlig gravid.....
Og hvis testene er negative og du vet at du har hatt el 100% sikkert, da må du gå til legen og få tatt blodprøve...............
Nei jeg har ikke begynnt med temping enda, men jeg er 100% sikker på at jeg hadde egløsning forrige måned, for jeg hadde så smerter i rygg og mage at jeg knapt kunne gå oppreist og det er vanlig for meg når jeg har eggløsning. Fikk også noe man kan kalle mens, men slett ikke som den bruker å være, blødde veldig lite:???:
Det jeg blant andre ting har lagt merke til denne måneden er at smertene rundt eggløsningstid ikke har vært der som vanlig, ikke kjent noen andre smerter enn mensmurringene som har vart siden forrige eggløsning. Har også merket "klyp" i lysken og smerter nedover lårene.
Skjønner itte no' jeg:mhmm:
Har tidligere denne måneden fortalt om henner her på jobben som merker når andre er gravide....hu kom bare rett bort til meg å spurte om jeg var gravid. Snakket med henne om det på mandagen igjen og hu sier hu fortsatt får de samme følelsene i nærheten av meg.....faktisk samme følelser som hu får i nærheten av ei anna jente her som er 3 måneder på veg.
Waaazzzz uuuuup???
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.