PDA

Vis full versjon : Deppa og tilbake på SG

Siss
18-09-2003, 10:01
Var en kjapp tur innom SM, men nå er spiren borte. Begynte med brun utflod på tirsdag og blødning i går. Var på innvendig UL som konkluderte med spontanabort. Mister litt motet nå. synes vi har fått gjennomgå nok. Har vært smmen i 8 år og på den tiden har vi opplevd: Jeg er opr. for adenom i endetarmen og celleforandringer i livmorhalsen, han har mistet både mor og far, fått diagnostisert MS, dårlig sædkvalitet og henv. til IVF. Så blir vi mot alle odds gravide for så og miste...... Hvor mye skal enkelte få? Vel nok syting, men må bare få det ut. Får prøve å se framover. Takk for at dere lytter.

Nuta
18-09-2003, 10:04
Du har ihvertfall all rett til å syte og klage så mye du bare orker!!
Du har fått din dose uflaks og mer til:(
Det er kjempe trist at du mistet den lille spiren din.

Håper lykken smiler til deg snart sånn at du får en liten spire som sitter den den skal i 9 mnd:)

Masse gode :vibba::vibba::vibba: fra Nuta

:klem:

Missy
18-09-2003, 10:07
Huff da....ja det var voldsomt:stakar: Dere må vel ha fått dosen deres nå....innimellom så er livet så urettferdig og så vanskelig å forstå...
Krysser det som krysses kan jeg for at du bare er en snartur innom denne gangen før du popper over til SM igjen.

Ønsker deg og Sissmannen masse lykke til fremover!!:kidoki:

:klem:

Mistral
18-09-2003, 10:08
Enig med Nuta, du har jammen lov til å klage! Det er ikke så mye man kan si, jeg vil bare gi deg en STOR :stakar: og håpe at Fru Fortuna snart ser i deres retning!

Elinblu
18-09-2003, 10:29
Slenger meg på alle lykkeønskningene! Håper alt vender seg til det bedre for dere, og at all motgangen tross alt kan bidra til å gjøre både dere og forholdet sterkere. Unner dere virkelig å lykkes på nytt! Nå har dere i alle fall bevist at dere kan få det til...

:klem: fra Elinblu