Vis full versjon : Tips?
hei. er ny her og vet ikke helt hvor dette passer inn. Jeg lurer på om noen har noen gode råd for å bli gravid. har vært prøver i 6 mnd og begynner å bli noe fortvilet. håper det er noen som har noen gode råd. :confused:
Hei! Det er vanskelig å vite hvorfor DU ikke har blitt gravid ennå. Det er ikke lett å si hva akkurat DU bør gjøre for å bli gravid, men tips og kjerringråd finnes det mye av her inne på forumet. Jeg foreslår at du tar deg en runde rundt i forumet, og super til deg all informasjon :)
Lykke til videre!
Stjernemix
20-09-2003, 17:02
Hei! Det er vanskelig å vite hvorfor DU ikke har blitt gravid ennå. Det er ikke lett å si hva akkurat DU bør gjøre for å bli gravid, men tips og kjerringråd finnes det mye av her inne på forumet. Jeg foreslår at du tar deg en runde rundt i forumet, og super til deg all informasjon :)
Lykke til videre!
Enig :)
takk for at dere svarte.
har et annet spørsmål. når man er gravid skal man holde seg unna katter, hvorfor og gjelder dette hunder også?
Grunnen til at du skal holde deg unna katter når du blir gravid er fordi de har en parasitt (spesielt i avføringen så ikke rens kattesanden, eller vask deg godt etter at du har gjort det)
Denne parasitten kan gjøre skade på fosteret om jeg ikke husker helt feil. Men altså, det er ikke livsfarlig hvis man bare tar forhåndsregler.
Tror ikke det gjelder hund, har iallefall ikke hørt det.
Jeg har katt selv og har gått gjennom et svangerskap med katt i huset. Det er ikke farlig å ha katt/være i nærheten av katter selv om man er gravid. Men, som Grete her sier så kan det være greit å ikke tømme kattekasse på grunn av risk for toksoplasmose som kan skade fosteret. Dersom du må tømme kasse så kan du bruke gummihansker på hendene og vaske deg godt etterpå.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.