PDA

Vis full versjon : Forbanna hespetre...

Lillekos
22-09-2003, 17:29
I dag var jeg hos legen til sjekk. Både fordi jeg mistet i vår og fordi jeg er øm under samleie. Pluss at det var på tide med den rutinemessige sjekken. Har begynt på pilla i gjen og lagt babyplanen på hylla en stund da det skjer mye i livet mitt. En baby er mer enn velkommen i livet mitt, men kanskje ikke akkurat nå.
Uansett! Kom meg i hvertfall til legen og fortalte hvorfor jeg ville ha en GU. Sa som sant var at jeg har vært en del plaget med herpes (mild type) og at jeg er øm under samleie. Pluss at jeg vil sjekke at alt er på "plass" liksom...hehe!

Jeg klatret opp i stoler og skrevet med de knall rosa sokkene mine..:uff:
Hun var ikke særlig forsiktig da hun "trødde" inn vaginajekken og satte i gang å puirke meg med bomullsdottene. Tok den ene prøven etterd en andre. Hva hun tok prøver av vet jeg ikke for det svarte hun meg ikke på. det eneste hun sa var at jeg ikke trengte å ta celleprøve da det ikke var så lenge siden jeg gjorde det.

Da hun var ferdig med disse vattpinnene sine så sa hun at nå skulle jeg bare kle på meg og gå å betale. Jeg sa til henne at jeg kom jo dit for at hun skulle kjenne etter om alt var bra der inne, ikke for å ta "spyttprøver". Har da uansett aldri vært til Gu før uten at han/hun har kjent på livmora mi. Hun kjente på den både vel og lenge, trykket på magen og styra verre. Så sier hun: "Den er knaksje litt større enn den skal være, men det er så lite at det skal ikke ha noen betydning".

Så enden på visa ble at jeg gikk å betalte og følte meg som et krokete spørsmålstegn da jeg satte meg i bilen. CB test har jeg nettopp tatt, og det ser ut som et kryss det de første 30 sekundene og så er det bare et minus. Så hvordan jeg skal tolke det vet jeg ikke. Og noe svar på hvorfor livmora mi var litt stor fikk jeg ikke. Grrrrr....

Nå er det jammen meg på tide å skifte fastlege!!!!!!!!

Bare for å ha det sagt. Sjansen kan jo være der for at jeg er gravid da jeg begynte på pilla noen dager før typen kom hjem på perm og kondomet så klart sprakk en gang. Så muligheten er der, men den er minimal i tilfelle, for jkeg bruker å kjenne det på hele kroppen når jeg har EL og det har jeg ikke kjent i det hele tatt.

Nå har jeg fortalt litt om min dag hos legen...noen som har andre "skrekkhistorier"???

Klem fra Lillekos!

Beinet
24-09-2003, 12:14
Ingen skrekkhistorie om gu da...
men da jeg knakk handa mi for en del år tilbake...Så trodde ikke legen på at jeg hadde vont(ikke første legen som her trodd jeg har løyet på meg smerte, føler/utrykker jeg smerte feil eller:p) og mente jeg skulle løfte handa (som forøvrig var knekt rett av under skulderkula) ut til siden og så rett opp, av naturlige årsaker klarte jeg ikke det da...Han sa da :du har sikkert bare slått deg litt hardt og kan jo muligens sende deg på røntgen:gal2:

:bonk:
Og jeg har blitt sydd uten bedøvelse i leppa, og tannlegen har gitt meg strøm med vilje fordi han ikke trodde jeg hadde vont i tanna (neida jeg hadde bare sår inni handa fra neglene mine fordi jeg lata som om det var vont:uff:)