PDA

Vis full versjon : Kjøper dere bladet "Gravid"?

Kaja
22-09-2003, 19:14
Er det noen av dere som kjøper/ abonnerer på bladet "Gravid"?
På venteværelser hiver jeg meg alltid over det bladet :blush: , fordi jeg naturligvis synes det er interresant lesning..
Da drømmer jeg meg vekk da ;)
Har tenkt litt på å begynne å abonnere på bladet, men synes jo det er litt vel drøyt :lol:
Hva synes dere? Begynner jeg å bli helt gal nå? :lol:

Verity
22-09-2003, 19:25
Har aldri sett dette bladet på noen venteværelser jeg! :)

Men kanskje jeg burde begynne å kjøpe det nå... får vel smugtitte litt i det på kiosken en dag, og se om det er noe. http://home.no.net/ungpike/emoticons/klohode.gif

pio
22-09-2003, 20:08
Personlig så syns jeg at bladet er kjempespennende, og hvis jeg kommer over det så leser jeg det. Men å kjøpe det eller å abbonnere på det er en av de tingene jeg vil "spare" til jeg selv en gang blir gravid. Det er faktisk noe jeg gleder meg til å gjøre da.:klapp:

Pia28
22-09-2003, 20:17
Personlig så syns jeg at bladet er kjempespennende, og hvis jeg kommer over det så leser jeg det. Men å kjøpe det eller å abbonnere på det er en av de tingene jeg vil "spare" til jeg selv en gang blir gravid. Det er faktisk noe jeg gleder meg til å gjøre da.:klapp:

Enig med Pio ;)

Kaja
22-09-2003, 20:26
å abbonnere på det er en av de tingene jeg vil "spare" til jeg selv en gang blir gravid. Det er faktisk noe jeg gleder meg til å gjøre da.:klapp:

Det er liksom det jeg også har tenkt da.. Men denne ventetiden er så fryktelig kjedelig :uff:
Får vel se om jeg klarer å holde meg litt til...
Kan jo bli litt slitsomt å måtte passe på å gjemme unna disse bladene, dersom noen skulle komme innom også.
Har jo ikke akkurat lyst til å vise hele verden hvor "desperat" jeg ønsker meg barn...
Dessuten kom jeg også på nå at hybelboeren vår deler postkasse med oss, og han kommer da til å tro at jeg er helt gal dersom jeg skal abonnere på dette bladet i to år :lol: -Samtidig ville det jo gi han en forklaring på hvorfor sengeaktiviteten i etasjen over han øker drastisk en viss periode hver måned (er redd vi har isolert litt for dårlig :uff: )

Kos Kaja

Stjernemix
23-09-2003, 11:00

Jeg er også enig :)

Pernille
23-09-2003, 11:31
Samtidig ville det jo gi han en forklaring på hvorfor sengeaktiviteten i etasjen over han øker drastisk en viss periode hver måned (er redd vi har isolert litt for dårlig :uff: )

:fnis:

Sissel
23-09-2003, 15:29
Jeg kjøper det hver gang jeg husker det.
Gjør så mye som mulig for å være forberedt.
Det er mye spennende å lese.

Siden sambo driver kiosk, så er det enkelt å få tak i det også.

Men det er mitt valg da.

Verity
23-09-2003, 15:30
Jeg har nå abonnert på dette bladet. Så får jeg håpe det er verdt det :)

Jannike_79
23-09-2003, 19:52
Jeg vil også vente med dette til jeg blir gravid.. En av de spennende tingene vi kan glede oss til å kunne gjøre når vi endelig blir gravide!! :)

Klemmer Jannike :grouphug:

Nika
28-09-2003, 15:50
Da jeg gikk gravid med frøkna, kjøpte jeg dette bladet fast. Om jeg ser det er tema som fenger, som interesserer meg spesielt, så kjøper jeg det gjerne nå og, men ikke fast, det kommer jeg til å gjøre den dagen jeg blir gravid igjen. Det er et kjempefint blad. :D

mowa
28-09-2003, 19:37
Jeg har nå abonnert på dette bladet. Så får jeg håpe det er verdt det :)

Si i fra hvordan det går da. Har aldri lest eller sett i dette, kanskje det kan være av interesse. Men har ikke noe lyst til å ha det liggende å slenge. det blir litt teit før jeg evt får en :baby: i magen. har ikke lyst at alle skal vite hva jeg prøver på......:sengekos::elsker:

Mina
28-09-2003, 19:51
Jeg kjøpte det da jeg gikk gravid med lillegutt - og det var veldig interessant. Det kommer ikke ut så veldig ofte, så jeg kjøpte vel bare to.

Kommer sikkert til å kjøpe det neste gang jeg blir gravid, men ikke før.

:klem: fra

Nennemor
28-09-2003, 20:37
Jeg leste det i begge graviditetene, men det blir jo mye likt fra gang til gang da, så jeg vet ikke om jeg hadde vært særlig interessert i å abonnere på det i år etter år. Jeg kommer nok til å kjøpe det igjen når jeg blir gravid igjen for det er ganske koselig egentlig. :)

Sunny
28-09-2003, 21:28
Jeg har sett det har ligget på lege kontor og mine søsken har hatt det når de ventet barn. Kikket litt i det da-men det er vel 2 år siden. Men nå vil jeg ikke kjøpe det-vil vente til jeg blir gravid...

Må jo ha noe å glede meg til da oxo..

Teeny
28-09-2003, 22:07
.....

Hjolto
29-09-2003, 20:34
Signerer

Tidl. bruker
29-09-2003, 21:01
Ja, jeg kjøper dette bladet fast i butikken hver gang det kommer ut!
Nå går jeg bare å venter på at det skal komme et nytt!
Men jeg såg i det i dag, og det skal ikke komme nytt før 10 november! :eek:
Det var fryktelig lenge å vente syntes jeg asså!!! :trist2:

Tania
29-09-2003, 22:49
Har også kjøpt bladet de gangene jeg har vært gravid...og "sparer" det til jeg blir gravid igjen :)
Veldig bra blad foresten!