PDA

Vis full versjon : Hjelp...

cila
23-09-2003, 00:14
Hei!

Jeg var til spesialisten i dag og fikk pergo... skulle i følge han ha begynt for lenge siden (har prøvd å få nr 4 for meg og 3 for :bryn: i godt over 2 år).
Var til utredning allerede i februar og avtalte at jeg skulle ringe dem etter 2 -3 uker men min svigermor døde kort tid etter og da ble det nok med det...

Jeg har altfor høye verdier av det manlige kjønnshormonet(er medlem av korttidsminnehukommelsen...husker ikke navnet nå.) og lite eggløsning... kjekt å vite - trodde kanskje jeg var gravid nå siden mens ikke har dukket opp men.... bare forsinket som vanlig:sint:

Vel, jeg har født tre barn - en gutt som jeg mistet i krybbedød i 94 bare knappe 4 mnd gammel :leiseg:, ei jente på 7 1/2 og ei som blir 6 neste mandag som ønsker seg søsken - og en mann som ønsker seg helst 2 barn til...
Det vil jeg og!!!

Er bare så frustrert... jeg har ikke planlagt noen av mine barn... aldri hatt problemer med hverken å bli gravid, svangerskap eller fødsler....
Har hatt nok problemer med livet og kroppen min (sykdom og ulykker)

Vet dere er mange her som har problemer og har lest masse av det dere har skrevet - det har hjulpet masse! men nå tårner det seg opp...

Trenger litt oppmuntring, gode råd eller et 'slag i hue' så jeg ikke tørner helt....:gal2:
Eller bare 'en skulder å lene meg ti'l som ikke trenger noe tilbake akkurat nå.... (:bryn: sover.... skal opp om fem timer...) kan gjerne være en 'skulder å lene seg mot' senere... bare ikke nå....

Håper dette ikke ble for mye klaging, må bare få det ut og her er det liksom 'litt lov'.

Håper jeg ikke legger dette i feil forum... var usikker på hvor det skulle havne så generell så best ut...:confused:

Håper dere alle får en fin natt!!!!

Mange :klem: til alle dere der ute!!!!

Pulsatilla
23-09-2003, 09:27
Bare tenk positivt nå; nå får dere hjelp! Ting kan forandre seg gjennom livet, også fruktbarheten. Pergo kan hjelpe deg å få oftere eggløsning og dermed øker sjansen for å bli gravid. Dere lykkes nok snart, skal du se.

Tassen
23-09-2003, 09:58
Ting forandrer seg gjennom hele livet, og det gjelder vel også for kroppen, og produksjon av diverse hormoner.

Vet ikke så mye om pergo, men siden du har fått det så hjelper det nok! Om ikke annet har jeg hørt rykter om at tro kan flytte fjell!!

Masse klemmer :klem: og lykke til. Håper du får et kort opphold her!

cila
23-09-2003, 12:13
Takk!

Det hjalp mye bare det å skrive det ned...
En natts søvn og en fridag med mine jenter er beste medisin for det meste så nå....
VIL jeg at tanta skal komme så jeg får starta med pergo og fortsette med :sengekos: min annenhverdag som legen sa....

Blir uansett spennende å se hvordan pergo virker da....

Ha en fin dag!

Jannike_79
23-09-2003, 19:48
Ville bare gi den en stoor :klem: og si at alt ordner seg nok skal du se.. Vi "jentene" er her og hjelper hverandre så mye vi kan..

Håper du føler deg bedre!! :)

Klemmer Jannike :grouphug:

cila
23-09-2003, 20:18
Ville bare gi den en stoor :klem: og si at alt ordner seg nok skal du se.. Vi "jentene" er her og hjelper hverandre så mye vi kan..

Håper du føler deg bedre!! :)

Klemmer Jannike :grouphug:

Hei Jannike!

Takk for :klem:.
Varmet godt den!

Godt å vite at 'fremmede bryr' seg!

En god:klem: tilbake!!

Ha en fin kveld!

Athelas
23-09-2003, 22:36
Hei hei!

Vil bare gi deg en god klem, jeg! :nuss: