PDA

Vis full versjon : Her kommer bare litt "STEAM"!!!

Thea
30-09-2003, 17:53
Som mange av dere andre er jeg drittlei av å vente på om mensen kommer eller ikke... Noen dager er jeg helt sikker på at dette går veien, for deretter å bli overbevist om det motsatte. Prøver å være positiv og ikke minst prøver jeg å ikke tenke for mye. DET er lettere tenkt enn gjordt. Sjekker nettet rundt for å finne historier som kan være forenelig med min, like tegn osb.

Det eneste som jeg kan registrere anerledes denne mnd er en blå/lilla farge i skjeden.. Leste om en som skrev at det var hennes tidlige tegn faktisk, så da ble jo håpet tent litt igjen.

Vet det er mange som meg, så det er ikke værre/bedre for noen av oss tenker jeg. Ønsker at alle kvinner i hele verden som vil ha barn skal få det..he-he. Naivt men godt ønske.

Jannike_79
30-09-2003, 21:04
Helt klart at det er mange av oss.. Det gjør ikke at du føler deg bedre for det.. Vi kan iallefall være glade for at vi har funnet dette stedet med alle de flotte jentene som er i samme situasjon som oss.. Og at vi her kan dele gode og vonde opplevelser og tanker med noen som forstår oss!!

Vil gjerne gi deg mange gode :klem:

Glad for at vi har hverandre jeg.. :)

Klemmer