PDA

Vis full versjon : Faith

misa
08-10-2003, 20:47
Hei.
Er på besøk fra SM etter å ha spurt deg om vaginisme.
Høres ikke godt ut det du har nei. Jeg sa noe om at jeg også hadde vondt og slikt, men ikke noe som ligner på det du beskrev egentlig.
Hos meg virket det også som om han var for stor, men dette var bare til visse tider i syklusen og bare når han kom helt inn. Samleiet gikk greit, men etterpå var det skikkelig smertefullt, klarte ikke å røre meg, men det varte kun en times tid, kun de siste gangene før jeg ble gravid at det varte over et døgn. Det var slik at jeg måtte ned i kne og rugge litt frem og tilbake med en bøtte foran, for jeg ble klein av smertene. Kjentes verre ut en de verste magekatarrene jeg noen gang har hatt.
Trodde etterhvert at det kanskje kom i sammenheng med EL ettersom det som oftest kom mellom EL og mens, men etterhvert kom det til andre tider også.
Men jeg tror ikke det er det samme som du har nei.
Så du skrev at dere slet med den første, ikke morro, vet hvordan det er.
Vi har nå endelig klart det etter 2 års prøving og venter en liten gutt i februar.
Får håpe det går bedre for dere fremover og at "sprøyten" vil fungere bra.

masse klemmer fra misa og lykke til videre.

faith
08-10-2003, 22:08
Tusen takk! :)
Det blir litt rart dette nye vi skal prøve nå, jeg skal jo smøre inn skjeden min med øyedråper :confused: og da skal liksom alt sårheten og smertene forsvinne.
Det er flott at dere skal ha baby. Jeg er glad på deres vegne. :) Det er ikke noe gøy å prøve å få baby når alle maser og hinter. dette med vaginismen er jo ikke noe gøy å snakke med folk om. Derfor er jeg så glad for at jeg fant disse sidene. Det at folk skriver tilbake og sender klemmer og sånt, det er så godt. Jeg er kjempeglad for at jeg har alle dere her. :) Jeg håper at vi snart treffes på sm.

Stor klem fra Faith.

Har dere forresten funnet et guttenavn som dere skal ha? Vil du si hvor du bor hen i landet? Jeg bor på Sørlandet.