PDA

Vis full versjon : Måte på å være frekk, da!!!

Athelas
09-10-2003, 14:00
Jeg har ei tante, og hun kommer stort sett på besøk hver måned. Det begynte når jeg var 14, først bare av og til, men så fast på besøk hver måned. Det var jo litt kjekt de første gangene, da, for jeg var tross alt blitt "stor" sånn at tante kom på besøk til meg. :gal: Men nå er jeg rimelig lei av henne! Og det har jeg sagt ifra til henne om i ganske mange måneder nå!!! :ropert: JEG VIL IKKE HA DEG PÅ BESØK!!! Trodde virkelig at hun hørte på meg denne gangen, men neida!! Gjett hvem som ringte på i dag tidlig??? Jeg lukket opp, og der var hun. Forbannede drittkjerring, spør du meg! Er det mulig å ta hintet snart, eller?!?!?!? :grrr:

FRUSTRERT NOOOOOO!!!!!!! :skrik:

Lille-Liten
:balla: :balla: :balla:

Tullejenta
09-10-2003, 14:46
neidu, de der tantene eier ikke folkeskikk og buser inn når du minst vil ha besøk. Kjenner til problemet ja...

Tuneland
09-10-2003, 16:12
:blush: Jeg trodde først du mente ei ordentlig tante og spekulerte fælt på hvorfor du mislikte henne..

Athelas
09-10-2003, 16:16
:blush: Jeg trodde først du mente ei ordentlig tante og spekulerte fælt på hvorfor du mislikte henne..

hehe! måtte bare få ut min frustrasjon etter å ha fått mens i dag.. :(Trodde virkelig at det hadde klaffet denne mnd, men nei.. Så er det så kjipt å måtte vente en hel mnd til neste gang! Må nok lære meg å slappe av, tenker jeg.. Men tålmodighet er noe som jeg absolutt ikke har fått utlevert, uansett hva det gjelder! :balla:

Lille-Liten
:findag:

Babe
09-10-2003, 16:20
He-he da var vi to.........:blush:

Jannike_79
09-10-2003, 17:16

:blush: Sier ikke mer jeg..

Pulsatilla
09-10-2003, 19:33
:blush: Jeg trodde først du mente ei ordentlig tante og spekulerte fælt på hvorfor du mislikte henne.....og nr. fire! :herregud:
Lurte litt på den, ja. Stakkars tanta, liksom, og hva slags familieforhold er det folk har! :lol:

Athelas
09-10-2003, 19:35
Mente ikke å være vanskelig, altså :fnis:

Nuta
09-10-2003, 19:35
...og nr. fire! :herregud:
Lurte litt på den, ja. Stakkars tanta, liksom, og hva slags familieforhold er det folk har! :lol:
:fnis: jeg og!!

DUMME TANTA:geip:

Tania
09-10-2003, 23:41
Og jeg gikk også på.. :herregud: hihihi

Robyn
10-10-2003, 14:58
:blush: Jeg trodde først du mente ei ordentlig tante og spekulerte fælt på hvorfor du mislikte henne..Jeg og... :fnis:

Vet du, jeg satt lenge og tenkte på hva jeg skulle svare første gangen jeg leste dette innlegget men ga til slutt opp. Syns du kanskje var litt hard mot din stakkars tante, og en gang i måneden er da ikke så mye.

Føler meg :kokko: for ja, jeg trodde det var snakk om en annen type tante. :_plystre:

Skjønner deg litt bedre nå ja. :stakar:

Mistral
10-10-2003, 15:15
Tanken slo ikke engang meg at det kunne være snakk om noen andre enn tante Rød - og det viser vel bare at det kun er én ting som står i hodet på meg... :bonk:

Nennemor
10-10-2003, 18:18
:latter: Godt skrevet! Selv om jeg har vondt av deg som sliter med denne plagsomme tanta.

FlyAway
10-10-2003, 21:07
Begynte å lure på hva slags tante du hadde ;)

Ginger
13-10-2003, 01:19
Morsomt innlegg!! Trodde først du mente en ordentlig tante jeg oxo.. :kokko:
Håper hun ikke kommer på besøk neste måned da!!!!

:klem: Ginger

Ikvis
13-10-2003, 10:49
He-he, jammen kan hun være frekk ja :D

Jeg håper jeg slipper samme frekkheten, men må nok vente en uke til så får vi se da....

fiona
13-10-2003, 11:00
Tanken slo ikke engang meg at det kunne være snakk om noen andre enn tante Rød - og det viser vel bare at det kun er én ting som står i hodet på meg... :bonk:

:lol: henger meg paa dinna e