PDA

Vis full versjon : Noen andre?

student31
20-11-2003, 23:54
Hei igjen alle sammen! :mervink:

Er her i kveld igjen. Har blitt en vane å komme innom disse sidene nå. Godt å dele ønsket om å bli :gravid: med dere! Det er vel få andre som skjønner oss så godt som vi som er her! :blunke:

Vel, det jeg lurer på er:

Er det noen andre her som har kjøpt bladet "Gravid" før de er gravide??

Det har altså jeg gjort i dag. Lurer på om jeg begynner å bli litt for desperat her?? :gal:

Altså: jeg gikk og surret rundt bladdisken og endte opp med dette bladet som vel egentlig er ment for gravide, noe jeg ikke er... :trist:

....enda!! :blunke: Men vi prøver og prøver! :sex2:

Vel, er det flere som har kommet hjem med dette bladet?

MVH Student29 som vil ha :baby: igjen!!

Sunny
20-11-2003, 23:59
Jeg har hatt lyst til tider jeg, men så tenker jeg det at jeg ikke vil. Det som er med meg er det at jeg prøver å tenke litt på andre ting oxo. Føler denne tempinga og prøvinga osv blir litt mye. Men skal prøve å vente med å kjøpe det bladet til jeg blir gravid..

Var det et bra blad??

Teeny
21-11-2003, 00:07
.....

yvma78
21-11-2003, 00:10
jeg har det,var en periode jeg kjøpte hver gang det kom ut.Det var under utrednings tiden.Men jeg gjør det ikke nå,men har hatt lyst til å begynne å kjøpe det igjen,så jeg får se.
Det er ivertfall ett kjempe koselig blad.

Sunny
21-11-2003, 00:12
Står det noe om før en blir gravid??? Jeg skal utdanne meg videre som barnepleier så kanskje jeg må begynne å lese det...

student31
21-11-2003, 00:16
Ja, bladet var bra synes jeg. Mye interessant å lese der... Hadde jeg bare vært gravid... Men gikk greit å lese det allikevel. Trodde det skulle bli verre faktisk.

Er enig med deg at man bør fokusere på andre ting også! Jeg har to barn fra før og ble da gravid "med en gang". Denne gangen går det nok ikke like lett, og derfor er det nok enda viktigere som du sier "å tenke på andre ting oxo", selv om det ikke er lett...

Har vært uten prevensjon i 2-3 år, men kun prøvd aktivt siden okt. 03. Allikevel...... Tror dette kommer til å ta tid.... Dere andre da?

MVH Student29

Tusseline
21-11-2003, 04:18
Jeg fikk aldri til å kjøpe noen sånt før jeg ble gravid sist. Følte meg nesten skyldig bare jeg tittet på noe som hadde med graviditet eller babyer å gjøre :rødme:
I den tida maste alle rundt oss, og jeg var livredd de skulle tro jeg var gravid før jeg ble det.

chiko
21-11-2003, 11:37
Jeg våger ikke å kjøpe sånne blader, men jeg har dristet meg til å kjøpe
"På vei" av Gro Nylander, en kjempefin bok!
Men jeg må innrømme at jeg ba damen i butikken pakke den inn som gave...:rødme:

Klem, Chiko:_plystre:

Pumpkin
21-11-2003, 20:13
Jeg våger ikke å kjøpe sånne blader, men jeg har dristet meg til å kjøpe
"På vei" av Gro Nylander, en kjempefin bok!
Men jeg må innrømme at jeg ba damen i butikken pakke den inn som gave...:rødme:

Klem, Chiko:_plystre:
Så skjønn du er Chiko :klemmer:

uhr
23-11-2003, 02:41
hehe, kjenner godt itl "Gravid" ja.. Kjøpte det før vi begynte å prøve jeg... :rødme: Står jo ganske mye interessant i det bladet da..