Vis full versjon : Navn??
Noen som tenker litt navn nå mens de prøver?? Om dere vil kan dere skrive noen av de navnene dere tenker på. Hadde vært koselig å se..
Mine:
Mathilde
Madeleine
Tuva
Oda
Thea
Amalie
Tilde
Isabell
Christopher
Philip
Nikolay
Simon
Sander
Vetle
Joachim
Har da oxo lyst å ha to navn jeg.. Men ikke tenkt noe veldg over dette. Vi bare sagt og snakket om de navnene vi synes er fine.. Hadde helt andre navn som feks Benjamin og Sebastian og Henriette, men venner har kalt ungene det...
(Kommer nok til å bytte underveis... )
Hei!
er en tråd litt lenger nede på siden her (hva skal veslegull hete)der er det en del som har svart.Bare ett tips.
Oki, takk for du sier i fra...
hehe,går bra det,men det kan jo hende noen vil skrive her også.
så fine navn du har forresten,sander og mathilde er jo kjempe fine da.
student31
21-11-2003, 00:46
Hi!
Synes dette med navn er litt artig, så jeg henger meg med jeg også.
Før jeg fikk siste barnet hadde jeg to navn jeg var heeeelt sikker på at jeg kom til å bruke, men når barnet kom ble det to helt andre navn...
Men jeg gjør akkurat det samme denne gangen: er heeeelt sikker på at om det blir gutt skal han hete Aaron, og blir det jente så blir det Ariana. Men.... Det blir sikkert noe helt annet allikevel.... :lol:
Forresten: hvordan får dere farge på skriften?? :undrer:
MVH Student29
Ikke noe bebi i magen enda, så mye forandres nok ja... Finnes så mange fine navn i denne verden, så ikke alltid like lett å finne et.. Mange å tenke igjennom..
Desembergirl
21-11-2003, 08:45
Må bare svare at datteren min på tre år heter Mathilde da.
Det var så koselig at dere synes det er ett fint navn.
:vibba:
Hi!
Forresten: hvordan får dere farge på skriften?? :undrer:
MVH Student29
Når du skriver innlegget ditt, markerer du den teksten du vil ha farge på, klikk på som du ser rett over der du skriver innlegget. Trykk på "scrollmenyen" og fargene du ønsker deg kommer opp. Når du da velger en farge kommer det opp "klammer" rundt teksten du har markert.
Feks slik som dette: [COLOR =Blue] Tekst med farge[/ COLOR]
Nå har jeg lagt inn et mellomrom inni klamma slik at du får se hvordan det ser ut før du sender vedlegget. Når du gjør det selv vil det se slik ut, men når du sender innlegget ser det slik ut:[COLOR=Blue] Tekst med farge
Håper du forsto hva jeg mente. Du kan også forandre skriftstørrelse på sammen måten og skrifttype (font)
Lykke til, og prøv deg litt fram.
Blåklokken
21-11-2003, 18:17
Vi er iallfall sikre på navnet Victoria Elizabeth til en datter vi håper på å få en dag. Jeg liker virkelig navnet Spencer William til en gutt, mer enn mannen min gjør.
Jannike_79
21-11-2003, 18:33
Vi liker mange navn vi:
Elisabeth
Guro
Helèn
Charlotte
Therese
Isabella
Åsmund
Kristian
Jonas
Sebastian
student31
21-11-2003, 19:17
Synes også Therese er et kjempe fint navn! Har veldig lyst til å bruke det navnet om jeg får en jente en dag.
....men så var det det at eksen til mannen min heter det! Burde vel ikke spille noen rolle men allikevel er jeg litt usikker...
Hva synes dere andre om det??? Spiller det noen rolle??
MVH Student29 som så innmari gjerne vil bli :gravid:
Jannike_79
21-11-2003, 19:43
Jeg tror det ville føles litt rart for meg om vi skulle kalle barnet vårt det samme som eksen til sambo.. Men det er hvordan det føles for meg liksom..
Det kommer jo også litt ann på om det var ett lanvarig forhold og om det var seriøst å sånt..
Jeg vet ikke jeg.. Kommer egentlig ann på hva du føler selv, og selvfølgelig hva mannen din føler.. :)
Men det er ett fint navn uansett..
Vi synes
Eline
Nathalie
Sina
Sebastian
Vetle
Adrian
Er fine vi.. enda vi ikke er prøvere enda en gang.... :blafre:
men drømmer veeldig om :baby: forde vi.. snakker nesten ikke om annet.. *s*
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.