Vis full versjon : Gutt eller jente
Hei igjen alle sammen.
Jeg lurer på så masse rart jeg....
Men jeg ser at det er noen som bevist prøver å få gutt eller jente. Jeg har lest litt om det, men i min mann sin familie er det de 3 siste generasjonene født mest gutter, av alle fødselene er det født 23% jenter og 77% gutter. Og mannen min har 3 gutter fra før, ingen jenter. (I min familie er det 100% 50-50, men det har vel ikke noe å si i denne sammenhengen.)
Er det da større sjanse enn ca 23% for at vi skal få en jente, uansett om vi prøver alle disse triksene som er blit beskrevet for å få en jente?
(Men akkurat nå tenker jeg mest på å bli gravid, gutt eller jente betyr ikke noe.... og så jeg tror ikke jeg har tolmodighet til å prøve noe sånt.)
Jeg bryr meg ikke om hvilket kjønn min baby får... Vil bare vise dere denne:
http://www.barnimagen.com/show.asp?xSideId=310
Den er litt kul. Fungerer den som den skal, blir det jente på meg :) (om jeg er gravid nå da....)
Morsom! Den stämmar på mina första barn....
Om jag blir gravid nu får jag också en flicka.
Kul kalender!
Men den stemte ikke på meg, jeg fikk gutt jeg, og ifølge kalenderen skulle det ha blitt jente. Dersom jeg blir (er?) gravid nå, så får jeg jente neste gang.
Har alltid ønska meg barn av begge kjønn, så jeg håper det blir jente neste gang. Men en gutt er like velkommen! Har faktisk et nydelig guttenavn klart :D
:klem: fra
MokkMokk
14-08-2003, 22:31
Det stemte for meg også :D
Mystisk....
Jeg så noen sånne kinesiske kart da jeg var gravid, og alle sa at jeg skulle få en jente, og det gjorde jeg!
Men i følge dette kartet så skulle jeg ha fått gutt...???
Men jeg tror vi skulle se hvilken måned barnet skulle bli født sist, nå var det jo når det ble unnfanget...:gal2:
Jeg bryr meg ikke om hvilket kjønn min baby får... Vil bare vise dere denne:
http://www.barnimagen.com/show.asp?xSideId=310
Den er litt kul. Fungerer den som den skal, blir det jente på meg :) (om jeg er gravid nå da....)
Ooooj.
Stemmer jo den kalenderen der. På begge mine.
Hmmm
Mine jenter skulle vært gutter i følge den kalenderen :uff:
Solsikke
15-08-2003, 14:18
Se chinagold.com
Her legger man inn moras fødselsdato og barnets termin/fødselsdato. Moras alder regnes om til "lunar age" (- har det noe med måneder å gjøre?) Å bruke alderen i år blir feil, i følge denne siden.
Jeg la inn slekt og venner, og traff med 75%. Det er mye!
En liten artighet: Mette-Marit får jente! :lol:
Den kalenderen stemmer ikke på meg. Ikke med noen av barna.
Jeg har jo litt tro på at sjangsene øker litt etter når en har sex i forhold til eggløsning. Vi ønsket oss en gutt sist gang (og jeg med pcos og pergo kan jo som kjent velge fra øverste hylle :gal: (ikke)). Vi hadde sex sammedag som eggl - og det ble en gutt. Helt sikkert kjempetilfeldig, men jeg velger å tro litt på det da.
Denne gang ønsker hele familien seg ei jente (for meg har det ingen betydning hva det blir, bare det blir) Barna er ganske så sikker på ei jente og min store lille prinsesse kommer til å ta det tungt om vi får enda en gutt i familien. Derfor vil vi denne gang vite kjønnet på barnet mens det er i magen. Det har vi ikke gjort før for vi like å ha denne store deilige hemmeligheten så lenge som mulig. Nå må vi altså vite det slik at vi kan forberede barna på hva som kommer :lol:
morsomt :lol:
utrolig for en klaff. Jeg har ei venninne som har temin 18.sept. ho har fått vite at det er ei jente på ultralyd. i følge denne kalenderen blir det en gutt. Pennende å se... :)
Jeg er mest imponert over de som faktisk vet nøyaktig hvilken dag barnet ble unnfanget jeg :eek:
Hei:)
Kanskje jeg skal ta utgangspunkt i den kalenderen når jeg skal prøve å bli gravid...hehe..jeg vil helst ha ei jente først..grunnen er at i samboeren min sin familie er d bare gutter og på min side har søskenbarna mine bare fått gutter...
Klemmer fra bOnZiE:)
Jeg er mest imponert over de som faktisk vet nøyaktig hvilken dag barnet ble unnfanget jeg :eek:
Mange som vet hvilken dag EL er på her inne :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.