PDA

Vis full versjon : Det er så deilig her på SG!

Monica
15-08-2003, 02:40
Jeg må bare lette hjertet litt!

Jeg synes det er så utrolig flott her på SG! alle er så utrolig hyggelige mot hverandre, utenom å være overhyggelige!

Når man snakker om "kanskje" "kanskje ikke" å legger ut om alle syptomene sine, så får man aldri svar som "ikke plag oss med dette, vent til du kan teste" eller andre negative ting som man overhode ikke trenger og høre i en så deilig og posetiv prosess!

Jeg holdt på å bli gal i hodet av all tenkingen, hva er tegn, hva er ikke. Er jeg :gal: i hodet over å ønske meg barn så mye, å tenke på det hele tiden?
Men etter å ha lest her, skjønner jeg at det er et tegn på at man er klar til å bli mamma,jeg er slettes ikke alene om å tenke så mye på barn. + at det er det en mors rolle er å være varm, god og hyggelig slik som alle her er!

Etter å ha vært her, har det også blitt lettere med tanke på venting, for det er så mye å lese, mange som tar CB hver dag, så det er jo bare en glede og følge med på alle andre, som igjenn gjør at tiden går lettere og fortere! :)

en KJEMPE lykke til, til alle andre snart gravide :)

:kidoki:

Nennemor
15-08-2003, 08:01
Det er jo tydelig at du også bidrar til den hyggelige og positive stemningen! :)

Tania
15-08-2003, 09:27
Helt enig med nennemor :)

Blir nesten litt SG-avhengig :latter: jeg må innom flere ganger hver dag, bare for å se om det har skjedd noe nytt med noen..
Satt å funderte at hvis jeg skulle bli så heldig å få flytte over til SM en gang...så blir jo det selvfølgelig utrolig kjekt...men kommer definitivt til å savne dere..

Monica
15-08-2003, 12:48
Det var utrolig koselig sagt av dere :)

Jeg har kikket litt rundt på nettet, på andre "er jeg gravid?" diskusjoner, hvor det er jenter som er usikkre forteller om symptomene sine, så får de bare dritten tilbake som "Det er så dumt av deg å legge ut om dette til oss her, vi er ikke Gud, du får ta en test istede for å sitte her å skrive til oss" Å det er så trist!
men her inne, så er alt bare :grouphug:

Jeg har blitt helt avhengig selv jeg, er inne mange ganger om dagen :) hehe min bedre halvdel tror jeg er helt gal i hodet :gal:
men er alikevel glad for at jeg ikke "plager" han med alt bebi snakket :D
ikke det at han ikke glder seg, men kan kanskje bli litt mye :bonk:

:vink:

Yrla
15-08-2003, 14:30
Jeg synes også dette er et godt sted å være :)

- å ingen har inne synes du er tullete om du ikke tenker på andre ting en graviditet og babyer. Nå prøver vi på vår nr 4 og jeg er forsatt like tullete. Svært få av mine venninner gidder å høre på mase mitt og de fleste mener nå å være ferdig. Så det er godt å ha en plass der vi alle har samme interesser

Ciao
15-08-2003, 16:58
er så enig så enig!
her er ingen spørsmål dumme :klapp:

Lykke til alle sammen

Ciao

Liffy
15-08-2003, 17:08
Jaaaaaaaaaaa..... hadde det ikke vært for denne utrolig fine siden, og dere da;).... SÅ hadde jeg blitt helt tullete og enda trodd at man kan bli gravid hver dag og lurt meg til døde på HVORFOR det ikke skjer noe da...rødme,rødme...

Dere er SÅÅ greie:)

Stooooor KOS Liffy

Krepsejenta
15-08-2003, 17:47
Hei :vink:

Måtte bare si at jeg også stooor trives her inne :kidoki:

Så mye bedre og mer oversiktelig med de nye siden, og veldig mange hyggelige folk :) :)

Selv om jeg fortsatt ikke fatter hvorfor det tar så lang tid å bli gravid.... :leiseg: :???: men men....Får vel holde mote oppe fortsatt...

God helg til dere folkens :mervink:

:findag:

Tessi
16-08-2003, 12:16
Er sååååå enig med dere jenter. Dette er en flott plass. Dette var det første jeg la merke til da jeg begynte å vanke inne på de gamle SG sidene. Positive ord og "vipper" fløy gjennom nettet. Spesielt for meg som har prøvd en god stund er det godt med trøstende ord og få lov til å møte likesinnede som skal, er eller har vært gjennom det samme som meg. :)